Elifff2112 asyagizem12 normal canım ben o haftadayken yani ilk ogrendigimden 10. Haftaya kadar siddetli sekilde cektim o ağrıyı şu an 17+6 hala da cekiyorum ara ara
Elifff2112 asyagizem12 evet canımm ben kac kere korkup acile gitmiştim en son azarlamişti doktorun birisi bunlar normal diye ama yinede doktoruna sor için rahat olur 🌼
tansugl37 Ben ağrıdan kıvranıyordum 😂 kahverengi akıntım da olmuştu. Hiç takmadım sağlıklı gebelik durur sağlıksız gider. Hiç takma şuan 20 haftalık bile oldum. O kramplar bende 10.haftadan sonra geçti