neslisahctnky-554 Emel-nur Bebeğiniz kız mı erkek mi? benim bebeğim erkek geç doğar diyorlar 37+5 olduk inşallah çok bekletmez beni. Kızım da 39+4 de doğmuştu yürüyüş yapmıştım o gün aksak gebe yürüyüşü deneyin inşallah sizi zorlamadan kolay doğum olur
Emel-nur neslisahctnky-554 bebeğim erkek ama 2 gün oldu okadsr yorgun kaşık ağrısı çok oluyor 2 gün oldu enerjim çok düşük