Bebito007 Kızlar bugün tam 7 haftalık hamileyim. Ara ara hala kasıklarımda ağrı oluyor bu normal mi ? Bugün sağ tarafımda sancı gibi oldu ama dayanılmayacak kadar değil. En son geçen hafta doktora gittim uzaktan da kalp atışını duymuştuk
Arzu1616 Bebito007 bende 7 haftalık hamileyim Biraz önce doktordan geldim Aynı şirketleri söyledim normal dedi
sevgiacar0 Bebito007 o zmn normaldir canım kendini yorma ayağının altına yastık koy bol bol dinlen ve dengeli beslen ben 8. Haftadayim iş vs yaptigimda veya ayakta çok durdugumda kasık ağrısı oluyo çok dikkat et sağ sağlim kucağına alırsın inşallah 🥰💖
Eliffceeeee sevgiacar0 bende bugün 8. haftaya girdim benimde ayaklarım ağrıyor bulaşık falan yıkarken acaba normal mi ?
sevgiacar0 Eliffceeeee yani bence normaldir artık eskisi gibi değiliz yani çok çabuk yoruluyoruz ama varis tarzı şeyler var mı bacaklarında geçen sağlık ocağındaki doktor özellikle bacaklarında mavi damarlar olursa haberimiz olsun demişti yani ilerleyen zamanlarda bi de bebeğin ağırlığı yüklenecegi için bacak agrisi dayanılmaz oluyo varisle birlikte demişti dikkat et bence eğer öyle bı durum olursa