Kızlar dün ishal oldum akşamına geçti bir anda. Ama çok gaz var karnımda. Öyle böyle değil o kadar garip sesler çıkıyor ki.. gece boyunca gazımı çıkardm mecburen. Ama geçmiyo bir türlü rahatlayamıyorum. Sanki içim gaz dolu. Napabilirim önerisi olan varmi