Esra_nurr Birazdan kontrole gidecez 35+4 alttan muayene eder mi çok korkuyorum 🥺 siz kaçıncı haftada oldunuz
Merve_kucuk Esra_nurr 35+4 alttan muayene eder mi Bence alttan muayene etmezler. Haftanız daha erken çünkü 😌Sağlıcakla kavuşun inşallah bebeğinize 😇
Begleyna Esra_nurr 37+0 Ken oldum o da doğum şeklini konuştuk normal doğum istediğimi söyledim ozaman bi vajinal muayene yapalım dedi. Bir anda bende beklemiyordum hep Bi korkutucu algı vardı ama inanın hiçbir Acı hissetmedim. Kendinizi kasmayın sadece saniyeler sürüyor. 37+4üm şuan. Muayeneden sonra da hiçbir kanama su nişan gelmesi olmadı beklemedeyim 😊
xJade Esra_nurr 37+6 oldum hala yapmadılar konusu bile geçmedi daha. Bence sizin haftaniz çok erken 38. Hafta gibi yapıyor çoğu hastane. Acır korkusu değilde birinin parmağının orda olacağı düşüncesi sinir bozucu geliyor sadece 😀
Orkay 30 haftalıkken alttan muayene oldum. Hiç acımıyor, o an ebenize güvenin. Riskli bir durumunuz yoksa bu haftada kontrol etmezler
Leyli_gul meryinthemood yok kız hiç korkacak bişey değil tabiri caizse eşinle ilişkiye giriyor gibi düşün anlık 😂