Ben tam tersi düşünüyorum 🙂 okul, dersler, geri kalsa bile toparlanır. Hergün okula gidiyor ama 1 kez kardeşi doğacak. O gün yanınızda olsa, o heyecanı sizinle birlikte yaşasa ömrünce unutamayacağı bir anısı olacak ki bu önemli bir anın anısı 🙂 kardeşinin geldiği günü ömrü boyunca hatırlayacak.
Okula gitse aklı yine sizde olacak, adapte olamayacak. Benimde 4. Sınıfa giden bir kızım var o gün okula göndermeyi düşünmüyorum.