Sila_aylin66 20042024 manuelde kesinlikle wee baby almayın çekim yapmıyor Ben o yüzden elektrikli almıştım kullanmıştım gerçi bana da o da fayda etmedi ilk gebeliğimde sütüm hiç gelmedi İnşallah bunda gelir hissediyorum da bunda geleceğini
20042024 Sila_aylin66 sarı sıvı gelirse sütte gelir canm bebegm 3 gün sarı sıvı emdi gecesi sütüm geldi süt olmasa da sürekli meme verdim bebek emip uyardikca sütüm geldi birde bol su kuru üzüm hoşafı içtim günde 3 4 bardak ilk doğumumda da o şekilde sütüm gelmişti
Sila_aylin66 20042024 benim sarı sıvı bile çok az bir miktar geldi herşeyi de denedim ama gelmedi nasip değilmiş diyorum ama içim içimi de yiyor her geçen gün