Elossgum Kızlar birşey soracağım biraz önce tuvalete gittim peceteye kahverengi leke vurdu 6 haftalık hamileyim tecrübeli kişiler yazabilir mi😔 düşük mü yapıyorum veya yapacağım,yerleşme kanaması mı bilemiyorum😓 yardımcı olurmusunuz
umutluanneadayi Elossgum korkma doktorunu ara doktoruna git en güzel bilgiyi o sana verir progesteran başlatır gibime geliyor canım
Elis27 Elossgum kahverengi ve açık pembe akıntı düşük belirtisi değildir normaldir rengi çok önemli kırmızı olmadığı sürece problem yok ancak siz her ihtimale karşı Dr gidin ve bu durumu Dr ile görüşün ona göre gerek görürse ilaç verir
Mommirac Elossgum bende 9 haftaligim bir aydir bu lekeler geliyor du en son uc gun önce hafif kanamam oldu uc gundur yatis verildi halen geliyor kahverengi pihtili doktoru bekliyom insallah guzel haber verir. Bana😔rabbim yardimcimiz olsun evladimizi bize bagışlasın insallah
Selenayderen35 Canım benim merhaba bende 8 haftalık hamileyim ilk kızımdada aynı şekilde kahverengi akıntım geldi şu anki hamileliğimdede kahverengi akıntı geldi mutlaka hemen doktoruna yaz progestan başlaman gerekiyor mümkünse bu ilacı fitil olarak almanı öneririm ağızdan alınca baya halsizlij mide bulantısı yapıyor kendini bu haftalarda çok yormamaya çalış sağlıkla kucağına al inşallah kahverengiden korkma dedi doktorum bana eğer taze kan şeklinde görürsen tedirgin ol dedi ama doktoruna yazmayı ihmal etme 🙏😊
Elossgum Elis27 acık kahve geldi ve suanda gelen herhangi bir leke yok.Ben İlçe de oturuyorum doktorum merkez de acile mi gitsem acaba ama alttan muayne yapıyorlarmış galiba
Elis27 Elossgum cnm alttan muayene olmanın hiç bir zararı ve sakıncası yoktur bu söylentilere kulak asma . Gidebilirsiniz hani Allah korusun bir problem olursa gitmediğinize pişman olmamak adına gitmeniz iyi olur ben gitmistim hiç bir ilaç da kullanmadım Dr vermedi sıkıntı yok diye ama herkesin vücudu aynı degildir
Mommirac Elossgum cok sukur büyük ultrasyonda kalp atisi var dedi hemsire bilgi verecek buraya yazacagim inşallah hayirli haberlerle eve giderim
Emelkcy Bu duruumu ben 3 haftadır yaşıyorum bugün 8. Haftaya girdik. Moralim bozuluyor iki farklı doktora gittim ikisi de içeride kanama görmedi korkma dedi progesteron da fayda etmiyor ne yapacağımı şaşırdım
Elossgum Emelkcy ben bugün doktora gittim kalp atışı duymamıştım kalp atışı duydum ama ultrasona tekrar gönderdi detaylı,kanlı alan varmış hafif 1 gece yatış verdi🥹 korkuyorm valla neden yatış verdi ki önlem amaçlı dedi ama😭