37 haftalık hamileyim akşam 5 den beri bel ağrısı kasıklarımda bıçak batması şeklinde ağrı var vajinamı sanki yırtarlarmış gibi bir sızı ve yanma yaşıyorum karnım sürekli sertleşip duruyor sertleşmesini kasılma sayacı denilen bir uygulamadan takip ettim ne amaçla kullanıldığını bilmiyorum ama ben karnımın sertliğini takip etmek için yaptım 8-9 dakikada bir kasılıp rahatlıyor ve hastaneye gitmem gerektiği yazmış ilk gebeliğim ne yapmalıyım sancı mı sayılıyor bu sertlik yoksa neye dikkat etmem lazımm