PinarAraS Veee an ıtıbarıylee ben anne mı oldum halaa saka gbı gelıyo bana ınanamıyorumm o kdr guzel bı duyguymus kı butun agrılar sancıları unutturdu kı erken gelen oglusum 35+4 te kucagıma aldım seen o kdr subat postları ac sonra gel ocakta dogur 😍❤️❤️
Figennn PinarAraS Oğluşun erken gelmiş kuzum Rabbim sağlıkla buyutmeyi nasip etsin🤲🏻Bebiş nasil iyi mi😊 Bizde 35+5 olduk👧🏻 Erken doğum riskin varmıydı
Merve201119 PinarAraS hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah bebeğinin durumu iyimi küveze filan girmemiştir inşallah
PinarAraS Merve201119 yok canım allaha cok sukur gırmedı ama sarılık cıktı 2 gun yatıs verdıler yanımda suan 😍
031965 Allah size bağışlasın bebişinizi ♥️ Neden erken doğum riskiniz vardı? Benim de geçen hafta kasılmam adet ağrım bebek sertleşmem vardı doktor erken doğum olabilir dedi bi daha olursa gel filan dedi de, sizde de böyle mi gösterdi kendini