Femay aynısı işte doktor diyor ki bana haftaya gel dedi gelemiyorum z randevu yok zaten dopdolu bir hastaneydi e şimdi bu halimle oraya gitsem başında hamileliğimin yani almayacak biliyorum çünkü hatırlamayacak bile beni 😂 oradan sıra da vermeyecek o hastaneye vermediği gibi hiçbir hastaneye vermiyor yani 17-18 gün sonraya 10 ya da 18 gün sonra ne olacağını garantisini verecek ya da bir şeylerin ters gitmeyeceğini dış gebelik şüphesi vardı o zaman ya dış gebelik ilerlese 18 gün boyunca ne olacaktı saçma sapan iş en azından kadın doğum için böyle bir saçmalık gelmemeliydi boşu boşuna sinirimden özelden devam ettim Bir dünya para verdik işte mecbur bıraktılar resmen