gamzeoktay minimavi bir kimyasal geçirdim 3 ay sonra tekrar hamile kaldım 3 aylikti bebeğim kalbi durdu 4 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi ikiz bekliyorum 28 haftam bitti
Nurhayatkc minimavi kendiliğinden düşük olmuştu 1.5 aylıkken 5 ay sonrasında gebe kaldım iyileşme süresi koymak istemiştik doktorda en az 3 ay bekleyin dediği için
Dorammm 2 ay önce kürtaj oldum şuan 5 haftalık olduk ama aşırı derece de kasık ve sırt ağrısı çekiyorum .sanırım rahimim daha kendine gelemedi onun için bence bir süre beklemek daha iyi .bizim ilk çocuğumuz çok istiyoruz onun için ara vermedik