Seciiill Haftaya girdik hamile kaldığım kilodayım hiç kilo almadık henüz bebeğim gayet sağlıklı sizler kaç kilo aldınız 🤗
gezentianne Seciiill 15 hafta henüz almadm ilk gebeliğimde 28. haftaya dek almamıştım ama şimdi iştahm cok açık biraz tombişim de dikkat ediyorm🫠🙈
Seciiill gezentianne bende 74 kiloyla hamile kaldım hala aynı kilomdayım ilk gebeliğin oğlum olacak benim doktorum hiç kilo almadan bile doğum yapabilirsin yediklerin bebeğe gidiyordur daha sağlıklı böyle olması dedi o yüzden mutluyum 🤗
gezentianne Seciiill Evet ama 28-30′dan sonra siz zayıflamazsanız eğer,ister istemez alınıyor bebegin kilosu + plesanta derken sizin kilonuzda en sağlıklısı 8 kg ile doguma gitmek olur🥰 Ben emzirme sürecinde cok aldm bu arada 🙈🙈🫠
AysenTpbs Seciiill Açıkçası yeterince fazla kiloyla hamile kalmışsınız zaten. Umarım hiç almadan süreci tamamlarsınız. Ne kadar zayıf kalınırsa o kadar kilo alınıyor çünkü vücut yağ depolamak istiyor yüksek kilolarda buna ihtiyaç duyulmuyor. 58 Kiloyla hamile kaldım 12 kilo aldım 30. Haftama giriyoruz.
Edaerva Seciiill 64 kiloyla hamile kaldım ama o kadar çok koku hassasiyeti ve bulantım vardı ki 62 ye düştüm 3-4 haftadır iyiyim 66 buçuk olmuşum ama bebeğime doktor iyi dedi bu arada bugün 29 olduk 🥰
gamzeoktay Seciiill şuan sadece korku endişe var birsey olacak diye duygu olarak nasılım bilmiyorum her kafadan bir ses çıkıyor bunlar iyi günlerin gece uykusu yok sosyal hayatın yok kahve içmeye bile vaktin olmucak vs vs gibi bir çok söylem var psikolojimi bozdular 😓
TgceDfne Seciiill Evet kızımda da toplam 10 kilo almıştım ikinci hamileliğim sanırım bunda da en fazla 10 kilo ile tamamlarım inşallah 😊 ama ben hamilelikte değilde sonrasında kilo alıyorum kızıma doğum yaptıktan sonra 6-7 kilo aldım ve o kilolar gitmedi 😒 bu defa doğumdan sonra diyetisyene gitmek istiyorum bakalım hem sütüm kesilmeden kilo vermek istiyorum biraz 🤭
fairytale_ Seciiill 37. Haftamdayım 82 ile hamile kaldım 89 kıloyum boyum nrysekı kurtarıyo😃😃 cok kılolu durmuyorum😂
Seciiill TgceDfne yaaa benimde en çok korktuğum şey normalde çok çabuk kilo alıp veren biriyim bende çok kilo almayıp doğumdan sonra kilo alanlardan olurum kesin 😂😂
fairytale_ Seciiill ilk 5 ayım mıde bulantısı kusmayla gectıgı ıcın kılo alamadım hıcc son aylarimda almaya basladim bakalim doguma kacla giricem😃
Aurorares Seciiill 35e gidiyoruz 20kg aldım bu kıyaslanacak bir şey değil,sizler gibi ayakta gebelik geçiren annelerden değiliz previa tanısıyla ayakta çok kalamayan yürüyüş vs yapamayan sürekli evde olmak zorunda olan anneler malesef 20kg alabiliyor.
TgceDfne Seciiill Bende kilo alıp veremeyenlerdenim öyle çabuk veremiyorum gerçekten çabalamam yememem lazım yani 😂 ama yemeyi de seviyorum dolayısıyla kilolar kalıcı oluyor gitmiyor 😒
Seciiill TgceDfne benim eşim boğa burcu yemeğe çok düşkün şimdi oğlumda boğa burcu olacak hayırlısıyla en belirgin özellikleri iştahlarının açık olması bu gidişle ben hep balık etli kalırım ahahaha 😂😂
TgceDfne Seciiill Ay aman sağlığımız yerinde olsun napalım 😂 aşırı da yemem ama yemeyi de kısmam bende 🤭