Kızlar lütfen yazın.. Ama kız anneleri yazarsa sevinirim çünkü erkeklerin çoğunda oluyor zaten ve normal karşılaşılıyor ben kız olanları merak ediyorum doğumdan sonra geçti mi, ne kadar süre sonra geçti, hangi testler yapıldı, bi riski var mı .. 24. haftada söylemişti doktorum çok üstüne durmadı doğumda kontrol ederiz dedi bende endişe etmedim ama bu akşam yazılan bazı şeyler canımı sıktı o yüzden size sormak istedim 😔