21 haftalık hamileyim şuan 4 buçuk yaşında kızım var 36 haftada suyum gelmişti ama kakasını yapmıştı ben normal için zorladım zaten doktora girdiğim an 4cm açılma vardı 6 saat suni sancı vs derken doktor kakasını yiyor çok riskli bebek zarar görecek vs diyerek beni sezaryene aldı. Şuan risk almalımıyım bilmiyorum sonuçta geride bir evladım daha var. İnce dikişlerde rahim yırtılması yada iç kanama riski olabiliyormuş çok isterim normal olsun ama emin değilim. yaşayan tecrübe eden varsa paylaşabilir mi?