Merhaba kızlar, ben temmuz 2022 de evliym bi gebelik oldu 2 aylkken kalbi durdu ve gecen ay ilk aşılamayı olmuştum negatif çıktı ve bende tedaviye ara verdim nasipse ramazan umresine gideceğiz doktorum doğal yolla olur bi engel yok aslında dedi ve bende mental olarak biraz yıprandım. Annemler umreye gidiyor bende onlarla gideceğim eşim de çocukluk hayalim diye gitmeme sevindi. Nasipse pasaportum geleck salı günü… Çok sevinçliyim gerçekten 🥹🌸oralardan dua etmek istiyorum rabbime💞😍🥹🥺♥️