Sürekli karnımda toplanma sertleşme oluyordu bu gittikçe arttı şimdi 33 haftayı doldurduk ara sıra ağrı da eşlik etmeye başladı sık olduğu zamanlar direkt hastaneye gidiyordum doktorum riskli olduğunu söylemişti bugün yine gittim ve biraz sancım çıktı bebeğin de çok aşağıda olduğunu her an doğum olabileceğini söylediler yatış önerdiler ama verecekleri tüm ilaçları verdiler sadece gözlem altında tutacaklardı ve evim de hastaneye çok yakın o yüzden evimde rahatça kalmak istedim sabah tekrar kontrole gideceğim zaten başına böyle bir şey gelip de zamanında sağlıcakla doğum yapan var mı içimin rahatlamasına ihtiyacım var 🙏🏻