Merhabalar 19 haftalık hamileyim üstelik serklajlıyım iki gündür ara ara rahimde tekme hissi hissediyorum ve canım çok yanıyor sızlamada yaptırıyor bu normal bişeymi acaba yoksa dikiştemi her hangi bir problem vardır ? Bu haftalarda tekme atıyormu ne olduğunu anlayabilmiş değilim