_Gubo emzirmeyi sonlandirmaniza gerek yok ben doğum yaomazdan 1 ay önce bıraktırmistim oğluma . Beslenmenize ve vitaminlerinize dikkat ettiginiz sürece emzirebilir siniz hiç bı zararı yok etrafınızdaki herkese kulağınızı tıkayın ve emzirmeye devam edin derim