Zeynepppppysl Kızlar Şuan 7+2 deyim doktorum 11. Haftadan sonra ikili tarama testi önerdi sizce yaptırmalı mıyım
babyandmom__ Zeynepppppysl Bence ikili tarama testi ve detaylı ultrason kesinlikle yaptırılmalı ki benim doktorum üçlü dörtlü önermiyorum ama ikiliyi kesin yaptır demişti
Aycaunalsimsek Zeynepppppysl 2li tarama testlerinde yanılma payları oluyor ama tabi ki yaptırın. Bende yaptırdım. Bir risk olmadığı için 3 ve 4lü taramalara doktorum gerek duymadı
Sydaglsen Zeynepppppysl bebeğinizin sağlık durumunu iyi ya da kötü öğrenmektense hiç bilmeyeyim daha iyi diye düşünmek bana çok bencilce geliyor
Canoski Durumun varsa direk fetal dna öneririm cnm 2li de yanılıyor 2li riskli çıktı amnisentz yaptrdm.tmz gldi mutlaka yaptir ya 2 li yada fetal dna durumun yk ise gene 2 li yaptir 20 haftada da detaylı mutlaka yaptir