gokcekocyigiit SlnEc merhaba sağlıkla gelsin bebeklerimiz, herkesin farklı tabi ki, benim ilk doğum olmadığı için kocaman bir karnım var 😅
danla2711 gokcekocyigiit ay amin inşallah bütün hamileler sağ salim kucağınıza alalım bebişlerimizi🥰🥰
E6366 gokcekocyigiit 15+2 cinsiyetimizi biliyoruz ama fetal verdiğim için 🩷 arada kasıkta batma oluyor arada vajinal bölgede zonklama ama bence hepsi normal bebeğe yer açılıyor arada mide bulantısı hala devam sabah istifrar ettim yine tam geçiyor derken hatırlattı kendini maalesef 🤦♀️😃
gokcekocyigiit E6366 ilk gebelik mi ? Bende ilkte berbattım mide bulantısı flan coktu ama bu sefer şükür hiç olmadı, kasık ağrısı bende de oluyor özellikle dünden beri, sağlıkla kucağımıza alalım İNŞALLAH 🥲