Civcivimmbenim Kızlar 35 haftalık oldum hala kan ilacı bide bir tane vitamin alıyorum Sizde hala ilaç alıyor musunuz bu haftada olanlar
Esrgmss Civcivimmbenim Ecopirinle duphaston kullanıyordum bende. 36. Haftada bıraktırdı doktorum . Şu an sadece demir ve d vitamini kullanıyorum . 38+3’teyiz🌸
Aycaunalsimsek Civcivimmbenim 38+5 haftalığım, elenatal 2 kullanıyordum geçen hafta kesti doktorum. Onun dışında demir ilacı, magnezyum, tiroid ilacı ve d vitamini damla formunu kullanıyorum
edasaribek Kan ilaci kullanıyorum magnezyum um bitti bu hafta gittigimde druma sorup ona gore alacagm
Civcivimmbenim İyi bakalım sizlerde kulanıyorsunuz hala 🫶😊 Ben son bir ay kaldığında bırakılıyor sandım Öyle hatırlıyorum ilk doğumumda
Civcivimmbenim Aycaunalsimsek D vitamin damlasını bir aydır kullanmıyorum nefret ediyorum o damladan 😕
b-bg Aycaunalsimsek bana doktorum magnezyumu 36 dan sonra içme doğum sancılarını ve kasılmaları engeller demişti kestim bende ağrılarıdan uyuyamıyorum 😞
Crocus20 Civcivimmbenim valla kullanmadığım ilaç yok sanırım. Progesteron Kan sulandırıcı Tansiyon ilacı Mutlivitamin,mineral,omega 3 ve folik asit Kalp için ritim düzenleyici Kan ilacını serum şeklinde alıyorum.
Dileeekk Civcivimmbenim 38 haftalık olduk hala kullanıyorum demir ilacı doğumdan sonra ⅔ ay daha kullanılıyormuş sanırım doğum yapan arkadaşlarım kullanmaya devam ediyormuş doktorum bilgilendirir doğumdan sonra herhalde
Civcivimmbenim Yeni_hamis ne gibi şikayetin oluyor canım magnezyum almadığın da Benim bacağım uyuşuyor acaba magnezyum eksikliğim mi var
Guzelanne56 Civcivimmbenim omega ıceren vıtamın alıyorum kan ılacı d vıtamın alıyorum bıde magnezyum 35 haftalığım rutın olarak herkesın aldığı bunlar. ayrıyetten troıd ılacı kullanıyorum onu doğumdan ıtıbaren kesıcem bıde progestan alıyorum 4-5 güne onu da kesıcem çok sukur
Aycaunalsimsek b-bg Bende bayadır içmiyorum zaten bana verdiklerinin tadı ilaç tadı gibi olduğu için bu zamana kadar zorla içtim. Yaklaşık 1 aydır da düzenli içmiyorum, midemi bulandırıyor