Merveece 39+6 dayım. Çarşambaya kadar doğum kendiliğinden başlamazsa suniyle başlatırız dedi doktorum. 2 günlük sancılarım ve kasılmalarım oluyor ama düzensiz. Bugün annemler uzaktan geldiler yemekti hazırlıktı derken tüm gün ayaktaydım ve yoruldum haliyle. Bir bel ağrısı girdi sonrasında da 19.00 a doğru sızıntı şeklinde su geldi. Baskıdan kaynaklı bazen idrar kaçırabiliyorum onu da renginden ve afedersiniz ama kokusundan anlıyorum yine öyle bir durum sandım ama çamaşırım baya ıslandı ve bu sefer renksiz kokusuzdu.Bir saat bekleyelim devam ederse acile gidelim dedik ama kesildi. Şimdi tekrar hafiften ıslaklık hissediyorum. Su bu şekilde gelir mi ?
Baranbebek Merveece su bazen sızıntı şeklinde bazen bardaktan boşanırcasına gelir. Hep aynı olmuyor. İdrarla farkını istemsiz geliyor olmasından anlayabilirsiniz. Bence bekleyin devam ederse muhtemelen sudur o zaman doktora gidin.
gokcekocyigiit Merveece beklemeden doktora git bence, su gelmesi doğumun başlaması demek, ihmal etme, hadi bir avazda doğur, sağlıkla bebeğine kavuş İNŞALLAH 🥲🌸
Nhrr Merveece duş alıp bi doktora gitseniz iyi olur. Benim nişan ile birlikte gelmişti suyum önce fazla geldi. Sonra sabaha kadar devam etmişti yavaş yavaş. Su bebek için önemli.
iremhzl Merveece ben yasamadim ama anlattiginiz ve burdan okuduklarimla su gelmesi diye hissettim bence vaktinizde yakin bir doktora gidin, birde siz hissedersiniz ben aklima ne gelirse o an hissettigim dogru cikiyor, saglikla alin kucaginiza 😍
Merveece gokcekocyigiit çok teşekkür ederim amin inşallah bekleyen herkes kolaylıkla doğum yapsın 🙏 aralıklarla azar azar geliyor takip edip acile gitmeyi düşünüyorum
gokcekocyigiit Merveece ihmal etmeden bir an önce gitmelisin, zaten su gelmiş daha takibe gerek yok, hadi doğum hikayeni bekliyoruz 🥳🥳
Merveece gokcekocyigiit çok teşekkür ederim insanın en cok desteğe güzel mesajlara ihtiyacı olan dönemlerinden biri bu sanırım. 🙏🥹inşallah en yakın zamanda bende pozitif bir doğum hikayesi yazabilirim
Merveece gokcekocyigiit allah gönlünüzün güzelliği gibi güzellikler versin hayatınıza. cok teşekkür ederim bana bu saatte moral oldunuz
irem-16 Merveece canım benimm hiç ihmal etmeden hemen git hastaneye. Su azalırsa bebişin için de tehlikeli hemen gitmelisin. Hem zamanın da gelmiş. Seni çok öpüyorum ve güzel haberlerini de bekliyorum. Sağ salim al kucağına inşallah bebeğini ❤🥰 kolaylıklar diliyorum çokça sevgiler arkadaşım..
TKumsall Merveece gelir herkesin farklı geliyor benim sadece lavabodayken sızıntı şeklinde geliyordu ama kalkamıyordum tuvaletim bittiği halde 5 dakika boyunca su akmaya devam ediyordu doktora söylediğimde su olabilir dedi ph testi yaptı su çıktı
Crocus20 Merveece kesinlikle su geliyor doktora gitmelisiniz. İlk gebeliğimde benimde öyle olmuştu yarım çay bardağı kadar gelip ıslatıyordu. Öyle sürekli çok çok gelmiyordu. Ağrınız olmayabilir ama gelen kesin suyunuz
Merveece Crocus20 hafiften bel kasık ağrım gidip geliyor ama aşağı çay kaşığı kadar akan suyu hissediyorum tutmaya calıssam da tutamıyorum dediğiniz gibi idrar değil sanırım bu
Merveece Crocus20 siz sızıntı şeklinde geldiğinde gitmiş miydiniz ve süreciniz nasıl ilerledi acaba merak ediyorum 🥹
qbrabykbke Crocus20 37 haftalık hamileyim dün akşam aniden ayağa kalktığımda sizin yazdığınız gibi sızıntı şeklinde yarım çay bardağı kadar sıvı birşey geldi bacaklarımdan da aktı idrar olmadığına eminim çünkü renksiz kokusuz ama sabaha kadar birdaha gelmedi acaba su mu su bu şekilde gelir mi az gelip durur mu su olduğuna eminim ama suyun böyle 1 kere gelip daha sonra durması normal mi
Merveece irem-16 çok teşekkür ederim kadınların böyle zamanda birbirlerini tanımasa bile desteği cok güzel özel iyiki varsınız güzellikler yaşayın inşallah. 🙏
Crocus20 Merveece evet canım kesinlikle idrar değil bir anda gelir. Su gelir gelmez hemen hastaneye gitmen gerekir. Orda bebeğe ve sana bakarlar. Sağ salim gelir inşallah bebişin🙏🏼