Yusufayazin__annesi Kızlar dün regl gunumdu test akşam yaptım çok çok silik ikinci çizgi çıktı kaldıkça böyle oldu sizce kuruma cizgisimi
fndd Yusufayazin__annesi Benimde böyleydi teste göre gebesiniz kan verin biran önce kuruma çizgisi bu kadar belirgin olmuyor
Mom6535 Yusufayazin__annesi bazen çıkıyor ama ilk dakkalarda çıktıysa genelde gebelik oluyor umarım kanda pozitif görürsün
Yusufayazin__annesi Alya05 ay insalalh vardır ilk saten çok silik çıktı diyorum ya bundan daha belirsizdi canm
Supriz-bebek Yusufayazin__annesi keşke diğer testlerde yapsaydın onlarda daha net çıkıyor erken gebelik testi bu testlerde sabah ilk idrarla daha net çıkıyor çünkü
bengonca Bekledikten sonra çıktıysa yüksek ihtimalle kuruma çizgisidir ama tabi ben yanılayım çok isterim 🌸 inşallah vardır Allah gönlünüze göre versin
bengonca Yusufayazin__annesi evet kuruma çizgisi de böyle olur ama inşallah sizin gebelikten öyledir 🌸🌸 sabah kan sonucunuzda beni de etiketleyin 🌸🌸 inşallah hayırlı haberler alırsınız❤️❤️
Zehra_gonul benım testım de boyelydı bır gun gecıktı yaptım suan 38+6 olduk ınsalh sızınde testınız pozıtıftır🙏😍
Yusufayazin__annesi Zehra_gonul hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inslalah 🤲🏻 bende ikinci istemem bu duusk sonrasi gebelik olmadı hiç nasip diyeyim artık sabah kan vericem inslalah vardır her ay düzenli adet görüyorum bakalim
Zehra_gonul Yusufayazin__annesi vardır bence genede ıcınızı ferah tutun hayrlısıyla kucagınıza alırsınız bebegınızı ınslahh🙏😍