Busra_karsu İlk sezeryanım maalesef kötü geçmişti. Şimdi 2. Hamileliğim Daha mı zor yoksa dahamı kolay ? Daha kolay deyin nolur 😅 o acıyı unutamıyorum
turkan403 Busra_karsu Allâh yardımcın olsun canım sağlıkla gelsin inşallah🤲 benm ilkm kolaydı güzel geçmişti ama ikinci kabus gibiydi bence ikinci iyi gecer sizin
bhtrolcay Busra_karsu bence çok daha acısız ve hızlı toparlanmalı😊 bir hafta oldu tam kendi işimi kendim görebiliorum🥲 ağrılarım geçti sadece kesi yerime dikkat ediorum çok fazla ayakta durunca batıyor onun dışında herşey yolunda🌸