saksema 2 doktor gordu dun gece de acile gitmistim o da ayni seyi soyledi ki bende kalp atisi gormedim mecbur aldilar hayirlisi boyleymis canim. Alanda veren de Allah. Ben Allah’a teslim oldum zaten taa en basindan o yüzden gönlüm ferah. Üzülüyorum evet agladim ama Allah’ın takdiri böyleymiş hayirli olani versin🤲🏼