Merhaba hanımlar 24gün oldu sezeryan olalı dikiş yerimde değil ama bir parmak üstünde kızarıklık var dikiş yerin ilk haftalarda kızarmıstı falan batikonla falan geçti çok şükür ama bu olan kızarıklığı anlamış değilim dikişimin üst kısmında başına gelen varmı dikişlerimi aldırmaya gittiğimde bir sıkıntı yok demiştiler sonra bir hafta sonra böyle bir kızarıklık oldu çatlaklarımın olduğu kısımda