Ben ikiz gebelik sürecimi asiye hoca ile başlayıp bitirdim. Çokta memnun kaldım, titiz ilgili ve bilgisini doğru şekilde aktardığına inandığım bir hanımefendi. Şuanda da gebeyim yine asiye hoca ile devam ediyorum. Ancak asiye hocaya vakti ve sabrı olan gitmeli bence, çünkü çok yoğun🥲