canimbebegim0909 Merhaba düşükten ya da kürtajdan ne kadar süre sonra regli gördünüz?? Ve bu süreçte regli görene kadar yumurtlama takibi yapan var mı? Süreçten bahsedebilir misiniz? ❤️❤️
arciha Tam 30 gün sonra regl olmuştum. Takip vs yapmadım süreci atlatmaya odaklandım sadece zaten doktorum 3 ay korunmamızı söylemişti. 3 ay korunduktan tekrar bi 3 ay sonra tekrar hamile kaldım
Zeyzeyy- canimbebegim0909 bebeğim 20 haftalıktı kalbi durduğu için normal yolla doğum yaptım bir hafta on gün kadar sürmüştü kanamam 43 gün sonra adet olunca da 4 5 gün sürdü her zamanki kanamam gibiydi
minimavi Merhaba, öncelikle bu süreci geçiren herkese geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın. Benim 6 haftalıkken bir kendiliğinden düşüğüm oldu. Düşükten sonraki 37. Günde ilk adetimi gördüm. Normal adet sürem kadar sürdü.