Berivanabk34 bebeğe giden kan akımı arttığı için, annenin de böbreklerinden idrar daha rahat süzüldüğü için ödem daha az oluyor, 20.haftadan itibaren sola yatmak bu yüzden önemli ama tabi devamlı sola da değil sağ yana da yatabilirsiniz, hamile yastığı ile çok rahat ettim ben, tavsiye ederim 🌼