Bende gölbaşındayım. Kontrole gölbaşı devlet hastanesinde Esmanur hanıma gidiyorum. Doktorumdan memnunum Gül hanımda iyidir takip için gidilebilirler. İlk gebeliğimde takibe gölbaşı hastanesine , doğum için bilkent hastanesine gitmiştim. Burası tam teşekküllü hastane değil malesef