Anonim22 Kızlar berbat ürünler var kendi tarzıma göre hiçbir şey bulamadım. Diyorum ki şortlu pijama takımı üstüne kimono ya da sabahlık giyeyim. Martta doğum yapacağım. Şortlu standart bir takım almayı düşünüyorum ama doğum yapan anneler sizce uzun pijama altıyla bir farkı olur mu?
gokcekocyigiit Anonim22 Mart ayı soğuk olabilir, lohusalıkta bazen insan gereğinden fazla üşüyor, tabi tercih sizin, ben her şeyimi Suwen’den alıyorum, kaliteli ve çeşitleri de güzel, isterseniz bir göz atın 😊
Alpmom__ Anonim22 ay soğuk olmaz mı martta bir de . Sezaryen falan olursanız doğum sonrası bir üşüme bir titreme geliyormuş . Alt üst takımlar bence en kullanışlı olanlar
Anonim22 Alpmom__ normal doğum düşünüyorum fakat son dakika ne olacağı belli olmaz tabiki. Bu hafta Hastaneyi ziyaret ettiğimde doğum katı çok sıcaktı bebeğe de müslin giydirebileceğimizi söylediler. Martın sonunda doğum yapacağım. Ona istinaden bu şekilde düşündüm. Birçok hastane takımı dantelli güpürlü vs çok banel geliyor ya da aşırı desenli yaş olarak anneleri 10 yaş büyütüyor 🤦🏽♀️
Brgmde martta şort giymeyi nasıl düşündün anlayamadım . Nisan da bile giyilmez kalmış şortla uyumak haziran temmuz gibi oluyor. Mart buzgibi oluyor hava akşmları falan sabah da serin canım mart kapıdan baktırır kazma kürek kazfjeı demişler . Düz pamuklu pijama al. Zaten pijamada ne givi birşey arıyorsunki beğenmedin düğmeli pijamalar gaYette şık veya normal uzun kollu ince alablrsn🌸
defnevedoruk Anonim22 mart ayında doğum yaptım hastane dehşet sıcaktı ona rağmen aşırı üşüdüm ne şortu 😂
Gulperi8 Anonim22 bende martta doğum yapacağım önü düğmeli olsun kesinlikle havayı tam bilemiyorum soğuk mu olur sıcak mı bende karar veremedim
Anonim22 Gulperi8 ya öyle mi sağlıkla gelsin 🌸 bende martın sonunda yapacağım, bir çok hamile takımı anneleri 10 yaş büyütüyor gibi tasarımcılar bu konuda çok zayıflar. Rahatlıkta önemli tabiki ama kendimizi güzel hissetmemizde çok önemli bence. Beni şortlu takımlara iten pantolonlu takımların banelliği 🤦🏽♀️
Gulperi8 Anonim22 ben öyle süslü birşey istemiyorum sade şık evde rahat giyebileceğim şeyler istiyorum trendyolmillada güzel modeller var genelde ordan bakıyorum
Ecekrk Anonim22 askılı gecelik ve sabahlık alabilirsin şort yerine birde uzun pijama takımı ben sezeryan oldum ekimde askılı gecelik giydim doğumdan sonra 1 gün hem zaten Sezeryanda ilk doğumdan çıkınca sadece üstüne birşey giydiriyorlar yada gecelik alt kısmına birşey giydirmiyorlar yürümeye başlayacağın zaman birşey giyiyorsun ikinci günde alt uzun üst kısa kollu pijama takımı giydim doğumu beklediğim gece hastanenin verdiği önlük vardı mesela ince arkası açık üşümedim doğum katı sıcak oluyor ama siz yinede uzun bir takımda alın
Seymalar Anonim22 sanırım çok da iyi araştırma yapmadınız. Trendyol millanın pijamaları çok güzel çok şık duruyor keza miss dünya Lissa markası da aynı şekilde. Oralara bir göz atmanızı tavsiye ederim ben milladan aldım çok memnun kaldım kumaşları şahane hatta Ocak ayında doğum yapacağım için polar da tercih ettim çok kaliteli kumaşları ☺️