6+2 haftalık gebeyim 2 gün bulantım oldu yoğun şekilde. Acile gittim prilam yazdırmak için serum da taktılar iyi geldi şükür ama yavaş yavaş azaldı bulantım. Hastaneye gitmeden önce de kusmam durmuştu azıcık bulantım vardı. Serumdan sonra uyudum sabah uyandım hic bulantım olmadı prilam da içtim. Ama korktum bir anda kesilince. Kustugum günler biraz da aç kalmıştım yanımda kimse yoktu. Bugün acta kalmadım onun etkisi mi bilmiyorum. İlk gebeligimde daha geç baslayip hic kesilmeden devam etmişti bulantı. Şu anda bir anda kesilince korktum. Kötü birsey yoktur değil mi ?