Aramaya yazdim ama baska konu basligi bulamadim kizlar bunu yasayan var mi? Nasil bisey? Ben 5. Aydan beri sol elim cok sisiyor her gittigim doktora soyledim malesef bir sonuc yok cunku odem icin erken bi zamandi suan 34+4üm hala elim bazen asiri sisiyor bazen biraz daha iniyor tabi asla eski halini almiyor, neyse burunda sisme filanda oluyo bunu hep soyledigimde tansiyon olc dediler tansiyonum dusuk yani 14 filan olmuyor, 2hafta once hastalik gecirdik kusma ishal ordan beri sunu farkettim idrarim inanilmaz turuncu oluyor ve dibe cokutor gibi, 2gundur de kopuklu oldugu haller oldu 2 kere rastladim, yani bununda israr da peotein kacagi mi dedim, enfeksiyonumda vardi enson cozum bulamadilar, yani kizlar dertlerim bunlar gebelik zehirlenmesinden suphelenmeli miyim cocuk karnimda hareketli, yutupta yaziyorum yaziyorum tansiyon ve protein kacagi deniyo ben doktordan sonuc alamiyorum ya orda bile olcmuyor o anda tansiyonumu bu bukadar basit biseymi yoksa zehirlenme oldugu an direk distan boyle anlasilir biseymi ki ustunde durmuyorlar lutfen yardim