İlk doğumumu 40+3 de yaptım arkadaşlar önceki sancılarla alakasız(daha acılı) bi sancı vurmaya başladı fakat ıkı üç saatte bir oluyordu. Gece başladı sancılarım diğer günün gecesi doğurdum. Devlet hastanesinde doğurdum fakat gayet konforluydu. Asla acele etmediler kendi açığımın genişlemesini beklediler. 8 cm olana kadar hersey normaldi takii suni sancı bağlanana kadar( belki de bana zor geldi)iki yada üç saat çektim sancısını eğer deneyimliyseniz ve sağlık probleminiz yoksa sancının sıklaşmasını bekleyin derim. Hamilelik boyunca hep hareket halındeydım dogum esnasına kadar aynı sekılde hareketlerıme devam ettım. Duşa girmek sancıyı az da olsa azaltıyor aklınızda bulunsun. Ve bişeyler yemeye gayret edin yoksa ıkınamazsınız düzgünce . Mesane boşaltıldı, suyum patlatıldı derken on dkk içinde doğurdum arkadaşlar doktorlarımın motıvasyonu benim için güç kaynağıydı diyebilirim toplam beş kez anca ıkınmışımdır. Gözünüzü korkutmayın lütfen kucağınıza aldığınızda hiçbir şey hatırlamıyorsunuz. Sağlıklı ve kolay doğumlar diliyorum bütün gebelere❤️❤️