Elemon Bende aynıyım canım 2 haftadır ama benımkısı cok terlemekten oluyo sonlara yaklastım yazda bıle terlemeyen ben su gıbı oluyorum gögüs aramı sureklı kuru tutmaya calısıyorm ama nafıle yınede kızarık arada bı kasınıyo sımdılık bepantol bıde pudra kullanıyorm