Canm-oglum21 herkesin kanında yükselme değeri ayrı 32. Haftaya girdik biz endişe etme sakin ol yani bu beta zamanla artacak sürekli kan verip niye artmadı niye böyle oldu falan deme sürekli kan vermek de iyi değil 1 hafta sonra doktora git bence randevunu al şuan için çok erken hem sonucun azalmamış artmış inşallah bu şekilde devam edecektir kimsenin değeriyle kendininkini kıyaslama yapma