newanne___ Benim de ilk doğumum olacak kış bebesi 🧸 kendi yaptığım hastane çantamı paylaşayım sizinle
Anne için
-2 adet önü düğmeli pijama takımı
-1 adet diz altında önü düğmeli gecelik ( vajinal doğum ise ebeler kontrol etmeye geliyor sürekli onu giyerim diye)
-2 adet emzirme sütyeni
-Depend külot ped ( vajinal doğumsa çok işe yarar)
-Normal gece pedi ( ne olur ne olmaz koydum)
-İç çamaşırı
-Çorap
-Terlik
-Göğüs ucu kremi
-1 adet büyük boy havlu
-1 adet küçük boy havlu
-Tarak
-Toka
Bebek için
-1 tam hastane seti( örtüsü,eldiveni,şapkası olan) hemşireye vermek için
-2 ayrı yenidoğan takımı ve ona uygun çorapları
-Alt açma örtüsü
-8-10 adet bez
-Ağız mendili
-Islak mendil ( normalde temizleme pamukları var onlardan kullanacağım hastanede o koşulu yaratamam diye ıslak mendil aldım orda kullanmak için)
-Pişik kremi
-Emzirme kaşığı ( olurda sezaryen doğum olursa bazen mama verilebiliyormuş, annenin de hemen sütü gelmediği durumlarda da oluyormuş o yüzden meme reddi olmaması adına aldım. Onunla verilir diye)
-Biberon ve emziğe çok sıcak bakmıyorum ama lazım olur diye mecburen aldım
- Emzirme yastığı
- 2 adet 4 katlı müslin örtü
- 1 adet kalın battaniye
- Benim bebeğim kış bebeği olduğu için mangodan kundak tarzı kışlık bir şey almıştım onu da koydum. Pusete takılıp o şekilde hastaneden çıkarız diye. Vajinal doğum beklediğimiz için bunlar dışında pilates topum ve matım da var onları da götüreceğim. Benim hastane çantam kendime göre bu şekilde yaptım. Evime yakın mesafe olduğu için açıkçası çok fazla bir şey koymadım/ Orta boy valize hepsi sığdı; küçük organizer çantalar almıştım trendyoldan işime baya yaradı herşeyi düzenli şekilde koydum.