Yprkk Ay ben uzun zamandır çekiyorum bu ağrıyı 37+5 oldum daha dogurmadim. Hiç doğacak gibi de durmuyor. Karnım aşağıya bile düşmedi. Bebek kaburgama girecek resmen. Çoğu kişide oluyor bu ağrılar hiç korkma. Çok dayanılmaz olursa doktora görün ama 🥹💖