Sendenbanakalan Ecem-_ Ecem-_ cook cok yeni bence acayip agrılarım var bel özellikle o yüzden tset yaptım🩷🌸
Eylusunanasi2020 Nur_3423 yerleşme kanaması diyorlar buna,bebek rahme yerleşirken olurmuş, endişelenmeyin ama mutlaka doktora gidin düşük önleyici ilaç veriyor doktor 💚
Mom6535 Nur_3423 biz görmeseydik daha iyiydi ama sadece bu kadar gelirse korkmayın kırmızıya dönerse sorun ve daha fazla gelmeye devam ederse Buda bir sorun
Nur_3423 Mom6535 keşke geçseydiniz yanı burda daha bilmiş annelerimiz var sormak istedik yeni anne adayı olacak ya endişe içindeyiz yine cevabınız için sağol
Srpaly Nur_3423 hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başlamıştı 10 gün boyunca bunu daha koyu kahve ve yoğun geçirdim , yerleşme kanaması dendi . Progestan kullandım . Şuan 33 haftalık hamileyim 🌹
Srpaly Nur_3423 bilemiyorum canım ama sen bi doktoruna danış öyle kullan yanlış yönlendirme yapmiyim şimdi , gerekli görürse kullandırır zaten benimki daha yoğundu yani günlük ped takıyodum öyle diyim sana