Kızlar son 3 gündür sırtım çok ağrıyor. 23+4 haftalık hamileyim. Dün hem sırt hem kaburga ağrısı yaşadım ve istifra ettim 🤕 sonrasında dayanamayıp bir parol yuttum iyi geldi. Geceleri özellikle artıyor. Şimdi yine sırtım ağrıyor sıcak su torbası yaptım ama geçirmedi. Yine parol yutsam mı uyuyabilmek için bilemedim 🤒 siz ne yapıyorsunuz sırt ağrılarında? Egzersiz de yapayım diyorum ama anlık rahatlatıp yine geliyor. Magnezyum kullanıyorum ama bir etki etmiyor gibi