Mavisanne88 Maalesef bir süreç öyle hemen geçmiyor. Daha önceden yani yara vs olmadan yaptınız mı bu adımları bilmiyorum ama yara olduktan sonra yapıldığında en az 1 hafta kadar sürüyor iyileşme toparlanma. Bebek te sürekli emdiği için iyileşme sağlanamıyor. Kuru kalması gerekiyor bölgenin. Kendi sütünüzü sürdünüz mü bilmiyorum ama onu da çok öneriyorlar iyi geliyor diye. Daha sonra ayvanın içindeki çekirdekleri çıkarıp bardağa alıp içine hafif su koyup bi kaç gün bekledikten sonra jel kıvamında oluyor oda çok iyi geliyor dediler bana. Umarım en kısa zamanda düzelir 🙏