Merhaba kızlar, 15 kasımda düşük yaptım evde, kürtaj olmadım 9 gün kanamam sürdü. 2.Kontrole henüz gidemedim. Bugün tekrar kanamam başladı 12 gün geçmiş oldu üstünden bu normalmi adet sancımda hiç olmadı normalde olurdu. Düşük Kanamamın başladığı günle 1 ay olmadı daha. Yaşayanlar yazabilir mi ?