lovemomm777 Kubrasrlozd Kubrasrlozd kübra hanım fetal sonucunuz tam olarak ne gelmişti. Benimde 15.kromozomda delesyon olmuş. Amniyosentez yaptırcam 😔
kubrarabia lovemomm777 yeni gördüm mesajınızı trizomi 13 çıkmıştı ama ultrasonda hiç bir belirti yoktu, amniyosentez temiz geldi
zehea kubrarabia amniyosentez yüzde yüz sonıc neden istemiyosunz he ne olursa olsun doğurucam diyosanz yaptırmasanız sa olur tabi