Leyli_gul Kızlar ebe 2 cm açıklığın var dedi düzenli sancım çıkmıyor ama belim ağırıyor doktorum da yarın görecek sizce ne zaman doğururum böyle olan hemen doğurabilen var mı
Hilalcanim Leyli_gul doktorun yarin uyari verir buyuk ihtimal akşamina da dogabilirsin aylar sonrada 🤣uyari verince erken dogarsn
111anonim111 Leyli_gul 34. hafta da 2 cm açıklığım vardı 37. hafta da doktor kontrolümde 7 cm olmuştu 😂 hemen doğuma aldılar kişiden kişiye değişir tabi açılmanın ne kadar sürede olacağı
Ayserum Kızlar bir şey sormak istiyorum demin iç çamaşırımın sadece ön tarafı nemlenmişti kokusuz ve renksiz ter gibiydi ama ortalara doğru bişey yoktu su olsa ortalarda da olmaz mıydı bilmiyorum ilk hamileliğim 33+5teyim
Leyli_gul Semrayildirimm Vallahi sende git istersen için rahat etsin bacım ama ebe bana suyun gelse bacaklarından akar felan dedi sonrada azar azar gelmeye devam eder dedi öyle bir rahatladım sancımda çıkmadı ama bel ağrım çok
prens_prenses_annesi Leyli_gul muayne icin gttim hic aciklim yoktu yarim saat gecti nstye baglandim nst de sancim cikinca doktor dedi sancin cikiyo gel tekrar alttan bakalim ve 3 santim acilmam vardi yani 2 santimle hemen acilman olada bilir 2 santimle 1 hafta dogumu bekleyede bilirsin hic belli olmaz
Ayserum Semrayildirimm canım doktoruma yazdım da vajinal mantar akıntısıdır çok olur son haftalarda dedi su olsa her yeri ıslatır dedi. Bacak aralarına da geçer dedi