29+4 haftalığız.Bikaç gündür kasıklsrımda belimde ağrı oluyor.özellikle oturup kalkarken yada ayakta uzun süre kaldığımda artıyor.dinlenince hafifliyor.Birde kasığımda baskı hissediyorum.resmen bebek bastırıyor sanki aşağı doğru.Geriliyorum neden böyle olur ki normal mi aceba ? 😔