Yayar yok çok şükür kayınpeder ve kayınvalide dedenin dediğini diretmediler 😅 kendi annem ve babamla uğraştım o süreçte. Hatta annem bile “kayınpederinin adını koysan daha iyi” demişti 🤦🏻♀️ babam hala oğlumun ismini kullanmaz. Ama inanın kimseye bu konuda fikir soramam. Eşim ve ben beraber karar verdik 2 oğlumun ismine de. Çünkü o süreçlerde en çok ikimiz yıprandık. Malesef büyükler bunu anlamak istemiyor. Bu isminin konması mevzusuna zaten aşırı gıcıgım nedir bu sevda anlamıyorum 😅