Merve2332 Kızlar 13+3 te kontrolüm var sizce belli olur mu cinsiyet ? Siz kaçıncı haftada öğrendiniz ?
Tgcdmr Merve2332 canım bebişe göre değişir ama sen kendini şartlandırma yoksa göstermeyince hayal kırıklığına uğruyorsun inşallah gösterir 😌
SedaRonyam Merve2332 bende Suan 12. Haftadayım bellı degıl bırdahakınde gidecem 15. Hafta oluyor o zaman olur belkı 😂
Venus1 Doktorlar görüyor ama kesin olmadığı için bazıları 16 haftaya kadar söylemiyor ama sen ısrar et söyler 😊 bize 11+6 haftada %90 erkek dedi 16 haftada başka bir doktor da erkek dedi 😊 erkek bebişler hemen gösteriyorlar ama kızlar biraz utangaç 😂 gitmeden bir saat önce tatlı ye bu arada hareketleniyorlarmış😊
SedaRonyam Merve2332 11 haftalikken gittim ama kücük Dedi o zaman belli degilmis birdahaki gittgimde bakicam artik merak ediyorum bende