
Kızlar işaretlediğim yer çok kötü şekilde ağrıyor kendimi tepretemiyorum sağa sola uzanarak döneniyorum işaretlediğim bölgeden sağ bacağıma kalçama doğru ağrı atıyor ayağımın üstüne bastığımda oraya sancı atıyor bugün acile gittim doktor alttan muane etti çok fazla enfeksiyonun var dedi donoxly diye fitil yazdı ama kendi doktorumu aradım doktorum dedi ki idrar yolu enfeksiyonu öyle ağrı yapmaz ben çok kötüyüm şuan kendimi tepretemiyorum başına gelen var mı