smamrt89 Kızlar merhaba ovıtrelle iğnesi olup hamile kalan var mı bide iğnenin etkisi ne kadar sürüyo
Cihangir09 smamrt89 ben iki kez gebe kaldım şükür baya başarılı bir tedavi aslında iğnenin 10 11. Günü etkisi geçiyor en erken 12. Gün test yapabilirsiniz ☺️rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤎
smamrt89 Aselllduru yanlış anlamazsanız ilişki gün aşırı oluyo dimi, bende iğnenin 3.günündeyim iğne olduğum gün doktor ilişki olsun dedi sonra gün aşırı olsun dedi
Dmrts0106 Aselllduru bende bugün test yaptım pozitif ama tam sevinemiyorum bile bazıları iğne etkisi olabilir diyince iki gün daha bekleyebilirsem testi tekrarlıyacam 🥹
blossomom1106 smamrt89 Evet banada o şekilde dedi doktorum iğne günü ilişki daha sonra ki gün boş diğer gün dolu şeklinde 10 gün önerdi 6.günümdeyim bende
Dmrts0106 smamrt89 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah beklemek çok zor ama sonucu iyi olsun diye dua ediyorum 🙏
Dmrts0106 smamrt89 evet bende bu platformda öğrendim iki test yaptım ikiside pozitif çıktı ama iğnede hcg hormonuda olduğu için testleri yanılta biliyor bunun için iğneden 12 gün gecmesi öneriliyormus
EsoMom_ Dmrts0106 benim doktoruma bugün yazdım sordum adetin 4 gün gecikmesini bekle dedi ondan ne yapacağımı şaşırdım
Burcutku Kızlar bu iğneyi hiçbir yerde bulamıyorum famera başladım ama iğne yok aramadığım sormadiğim yer kalmadı ☹️
smamrt89 Burcutku bende çok zor buldum en son bi eczanede son bitane kalmıştı şansıma öyle buldum genelde tüp bebek yapan hastanelerin çevresindeki eczanelerde varmış bende öyle buldum
Dmrts0106 Burcutku bizde zor bulduk depodan istendi oda çok. Fazla araştırıp sorun biz bütün eczanelere baktık nerdeyse iğne olma gününe yetişsin diye
Burcutku Dmrts0106 Sivas’ta yaşıyorum depolarda da yokmuş 2 aydır herkes soruyormuş ama yokmuş böyle diyorlar hep